شناسهٔ خبر: 44651055 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا و درس‌های آن

گزارش عادل فردوسی‌پور برای فینال لیگ قهرمانان آسیا، بار دیگر نام این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون را در شبکه‌های اجتماعی و فضای رسانه‌ای مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در یک هفته گذشته اگر اخبار را دنبال کرده باشید، اسم عادل فردوسی‌پور زیاد به گوشتان خورده است، نامی که شنیده‌ایم از صدا و سیما حذف شده چون از مدار خارج شده است.

مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود» که پس از یک دوره چالش با مدیران تلویزیون اسفند ۹۷ برنامه ۲۰ساله‌اش از کنداکتور تلویزیون کنار رفت.

در ابتدا شاید کسی گمان نمی‌کرد که حذف «نود» از آنتن تلویزیون خیلی طولانی باشد. اما این برنامه و مجری محبوبش تا امروز نزدیک به ۲۱ماه است که از شبکه سه حذف شده‌اند و حتی عادل فردوسی‌پور از گزارش فوتبال هم کنار گذاشته شده است.

با گذشت زمان تلویزیون دیگر صدای گزارش عادل را به خود نشنید تا زمانی که خبر آن رسید که عادل فردوسی‌پور، دیدار پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره را از پیج فارسی AFC در اینستاگرام گزارش کند.

خبری که دنبال کنندگان این صفحه را از ۲۰۰هزار نفر به ۲میلیون نفر رساند و رکورد بازدید از برنامه زنده را به ۴میلیون و ۶۰۰هزار نفر رساند.

علی فروغی، فردوسی‌پور را خارج از مدار خواند اما با اتفاقاتی که در جریان دیدار پرسپولیس در فینال آسیا رخ داد برخی کارشناسان معتقدند شاید بهتر باشد که تلویزیون بار دیگر در تصمیمات خود در این زمینه تجدیدنظر کند. 

متن کامل این گزارش را در خبرآنلاین بخوانید.

۲۵۸۲۴۵

نظر شما