شناسهٔ خبر: 44589634 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تصویر نگاشتی که سایت رهبر انقلاب منتشر کرد؛

کار جریان تحریف، آدرس غلط دادن برای حل مشکل تحریم است

سایت رهبر انقلاب پوستری را در واکنش به دستکاری بیانات ایشان در دیدار با دست‌اندرکاران مراسم سالگرد شهید سلیمانی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در آستانه‌ اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان ایشان، خانواده و تعدادی از دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سرداران شهید مقاومت با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار با زنده نگه داشتن یاد شهدای مقاومت و یاد کردن از مجاهدت و تلاش هایشان برای اسلام و دفاع از حرم اهل بیت، بر گرفتن انتقام از عاملان ترور این شهدا تاکید کردند.

بیشتر بخوانید

رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از بیاناتشان درباره تحریم‌ها اینگونه فرمودند:" من قبلاً هم گفته‌ام، حالا هم تکرار میکنم: رفع تحریم دست دشمن است، و خنثیٰ کردن تحریم دست ما است؛ غیر از این است؟ ما که نمی‌توانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند، اما خودمان می‌توانیم این تحریم دشمن را خنثیٰ کنیم. البته نمی‌گویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البته چهار سال است تأخیر شده یعنی از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ی تحریم‌ها یکباره برداشته بشود، اما تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده. تأخیر شده، اما اگر بتوانیم با روش درست، عاقلانه، با روش اسلامی و ایرانی، با روش عزتمندانه تحریم را برطرف کنیم، باید برطرف کنیم. "

بعد از این دیدار برخی رسانه‌ها بیانات رهبر انقلاب را تحریف کرده و فقط بخشی از آن را در رسانه‌های خود منتشر کردند که این اقدام معاندانه با واکنش‌هایی رو به رو شد.

سایت رسمی رهبر انقلاب در واکنش به این تحریف و دستکاری، پوستری را منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

پوستر واکنش به تحریف و دستکاری بیانات رهبر معظم انقلاب

انتهای پیام/

نظر شما