شناسهٔ خبر: 44526848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فشار روی مهاجمان استقلال زیاد است

ستارهمدانی: مظاهری چهره شاخص استقلال در این چند بازی بوده است

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید قائدی نباید بابت عدم گلزنی ناراحت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ستارهمدانی پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید صدرنشینی آبی پوشان اتفاق خوبی است اما نباید موجب ایجاد غرور کاذب در بین بازیکنان شود.

بازی استقلال وشهرخودرو چطور بود؟

در مجموع بازی خوبی از دو تیم دیدیم. به تیم شهرخودرو هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی ارائه داد و در بعضی صحنه‌ها واقعاً بدشانس بود که به گل نرسید. کیفیت بازی بسیار بالا بود و اگر قرار بود یک تیم به پیروزی برسد، حق استقلال بیشتر از شهرخودرو بود.

عملکرد مظاهری رضایت بخش بوده است؟

به نظرم رشید مظاهری چهره شاخص استقلال در این بازی بود که چند سوپر واکنش داشت و نقش مهمی در کلین شیت ثبت شده ارائه داد. خط دفاعی آبی پوشان هم با اینکه دستخوش تغییراتی شده بود در مجموع عملکرد خوبی داشت. مظاهری نشان داده یک دروازه‌بان شش دانگ است.

صدرنشینی استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال به صدر جدول رفت و امیدوارم این اتفاق باعث غرور کاذب نشود. فاصله امتیازات در بالای جدول بسیار نزدیک است و هنوز هفته‌های زیادی به پایان فصل باقی است. این استقلال هم هنوز آن تیم ایده آلی نیست که منتظرش هستیم و تا ایده آل شدن هنوز خیلی فاصله دارد و خود فکری هم به این موضوع اشاره کرد. همه باید در کنار هم از این تیم حمایت کنیم تا به روزهای خوبش برسد. استقلال مطمئنا تا سطخ ایده آل فاصله دارد اما این نباید بهانه‌ای شود که روحیه کادرفنی و بازیکنان را تخریب کنند.

مهدی قایدی به دلیل عدم گلزنی در پایان بازی ناراحت بود؟

متاسفانه فشار روی مهاجمان استقلال زیاد است و آنها در این فصل تا امروز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. اگر خط حمله استقلال راه بیفتد و شیخ دیاباته هم به جمع آنها اضافه شود قطعاً این تیم سریع‌تر به روزهای اوج باز می‌گردد. قایدی نباید ناراحتی داشته باشد. او تلاشش را کرده و طبیعی است که شما در فوتبال گاهی اوقات به نتیجه دلخواه خودتان نرسید. مطمئنا بازیکنان می‌توانند به او کمک کنند تا همان مهاجم سرحال فصل گذشته باشد.

قبول دارید مصدومیت‌ها هم در این روند تاثیرگذار است؟

مصدومیت‌های زیاد و پی در پی دو سه سالی هست که بلای جان استقلال شده است. خیلی از این مصدومیت‌ها هیچ ارتباطی به بدنسازی و نوع تمرینات و مسائل پزشکی ندارد و تنها به واسطه برخوردها درون بازی ایجاد می‌شود. مثل مصدومیت ریگی مقابل پیکان که به خاطر برخورد با بازیکن حریف ایجاد شد. اما هستند مصدومیت‌هایی که به تمرینات و به خصوص زمین تمرین باز می‌گردد که امیدوارم در آینده به حداقل برسد.

نظر شما