شناسهٔ خبر: 44472242 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دیدار عراقچی با معاون سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز شنبه با معاون سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان، در کابل دیدار و رایزنی کرد کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز شنبه (۲۲ آذر ۱۳۹۹) با «میرویس ناب» معاون سیاسی وزارت امور خارجه افغانستان، در کابل دیدار و رایزنی کرد کرد.

در آغاز، آقای ناب با ابراز سپاس و امتنان از میزبانی دوامدار مهاجرین افغان در ایران و حمایت آن کشور از مذاکرات صلح افغانستان قدردانی نموده، افتتاح راه آهن خواف- هرات را با اشتراک غیر حضوری روسای جمهور افغانستان و ایران را به دولت‌ها و مردمان دو کشور تبریک گفته، آنرا یک گام مهم و اساسی در راستای تقویت و گسترش روابط میان کابل و تهران دانست.

سپس، عراقچی با ابراز سپاس و امتنان از پذیرایی گرم و صمیمانه وزارت امور خارجه افغانستان در جریان سفر اش به کابل، با محکوم نمودن حملات راکتی امروز که باعث شهات و زخمی شدن تعدادی از شهروندان افغانستان گردیده، اظهار امیدواری کرد که سند جامع همکاری‌های بلند مدت میان دو کشور بزودی نهایی و آماده امضا گردد.

در ادامه، هردو جانب در مورد مذاکرات صلح میان جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان و نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد اجماع منطقه یی پیرامون وضعیت سیاسی و امنیتی افغانستان و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و تجارتی میان دو کشور و موضوعات مرتبط دیگر، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین در مورد مسایل مربوط به سند جامع همکاری‌ها نیز صحبت کردند.
 
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما