شناسهٔ خبر: 44445381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیر تکمیل سریع‌تر تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل هستیم

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل هستیم تا با تحقق این امر، مشکلات ناشی از عبور فاضلاب در روستاهای منطقه مرتفع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در دیدار تعدادی از اهالی روستای ینگجه ملا محمدرضا شهرستان نمین اظهار کرد: پیگیر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل هستیم تا با تحقق این امر، مشکلات ناشی از عبور فاضلاب در روستاهای منطقه به‌خصوص ینگجه مرتفع شود.

وی افزود: در این راستا یکی از بانک‌های عامل، مصوبه‌ای از سال گذشته برای اختصاص وام جهت تکمیل پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل دارد.

لزوم بازنگری شیوه ارجاع بیماران با دفترچه روستایی به مراکز درمانی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای طرح هادی از محل اعتبارات قیر رایگان و آسفالت خیابان اصلی روستای ینگجه ملا محمدرضا با همکاری و تعهد بنیاد مسکن استان اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

بدری با انتقاد از برخی کج‌سلیقگی‌ها در ارتباط با شیوه ارجاع بیماران با دفترچه روستایی به مراکز درمانی ادامه داد: باید برخی کاستی‌ها در این ارتباط رفع و در شیوه ارجاعات از سوی مسؤولان مربوطه بازنگری شود.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما