شناسهٔ خبر: 44412022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| علی‌اصغرپور: مشکلات اینترنتی در روستاهای مازندران برطرف شد

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: درست است مشکلات اینترنتی به‌صورت 100درصدی رفع نشده اما مشکلات اینترنتی در بسیاری از روستاهای استان مرتفع شد و در بخشی از روستا که نیاز بود، پهنای باند اینترنت نیز تقویت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «اختلال اینترنت و مشکل آنتن‌دهی در روستاهای مازندران»  در سامانه فارس من خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در توضیح این سوژه عنوان شده است؛ متاسفانه روستای کچپ سفلی پایین کچپ بخش دابودشت شهرستان آمل دچار اختلال در شبکه اینترنت همچنین مشکل آنتن‌دهی می‌شوند، از اداره مخابرات شهرستان آمل درخواست می‌شود برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.درخواست تقویت اینترنت و آنتن‌دهی شرکت ایرانسل و همراه اول را داریم.

رسول علی‌اصغرپور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: شرکت مخابرات مازندران در روستای مریج محله که همجوار روستای کچپ سفلی بخشدابودشت آمل دکل نصب کرده که باتوجه به نصب دکل نباید مشکل آنتن‌دهی داشته باشیم.

وی افزود: اگر موردی استثنائا مشکل اینترنت و یا آنتن‌دهی دارد باید با اعلام شماره تلفن همراه و یا ارسال موقعیت مکانی را به اداره مخابرات آمل اعلام کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اعلام اینکه بحث رفع مشکلات اینترنتی در همه شهرها به صورت همگن و متعادل  اتفاق افتاده است، گفت: درست است مشکلات اینترنتی به‌صورت 100درصدی رفع نشده اما مشکلات اینترنتی در بسیاری از روستاهای استان مرتفع شد و در بخشی از روستا که نیاز بود پهنای باند اینترنت نیز تقویت شد.

انتهای پیام/86034/غ

نظر شما