شناسهٔ خبر: 44318666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سقزدومین شهید راه سلامت را تقدیم کرد

با شهادت یکی از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی، سقز دومین شهادت راه سلامت را تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد از دست دادن یکی از بهترین کادر پرستاری این بیمارستان در سقز بودیم.

سیما شفیعی ادامه داد: درگذشت این رهرو سلامت، شهروند و کادر فداکار این بیمارستان ضایعه ای بزرگ برای رسیدگی به بیماران بستری در این بیمارستان است.

وی افزود: شهید کریمی نسب فردی بشردوست بود که از اوایل شروع کووید 19 در بالین بیماران کرونایی حاضر می شد و از نزدیک به آنان خدمت می کرد.

وی درگذشت این شهید راه سلامت را به خانواده شهید کریمی نسب، مجموعه کادر بیمارستان تامین اجتماعی و خانواده بزرگ بهداشت و درمان شهرستان سقز تسلیت گفت.

شفیعی ادامه داد: بی تردید، شهید کریمی نسب در کنار سایر جهادگران عرصه درمان به عنوان یکی از خادمان فداکار در جریان مبارزه و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا جان خویش را در طبق اخلاص نهاد و به خیل نام آوران و افلاکیان پیوست.

مدیر بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز کادر درمانی را از آسیب پذیرترین افراد در برابر این ویروس خطرناک دانست و از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار و رئیس ستاد کرونای شهرستان سقز هم با تسلیت شهادت این پرستار دلسوز به مردم و جامعه پزشکی و پرستاری شهرستان گفت: امروز کادر درمان خسته‌تر از همیشه در برابر مبارزه با این بیماری ایستاده اند و بیش از 400 نفر از کادر بهداشت و درمان شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که هنوز تعدادی در بستر بیماری هستند.

کامیل کریمیان ادامه داد: از شهرستان سقز تاکنون شهیدان محمد یاراحمدی و رضا کریمی نسب تقدیم شده اند و امیدواریم با رعایت مردم دیگر شاهد از دست دادن کادر بهداشت و درمان نباشیم تا خانواده های دیگری داغدار نشوند.

وی خطاب به شهروندان گفت: سلامت جامعه در این بُرهه در گرو رعایت اصول بهداشتی، توجه به توصیه های پزشکی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند و تا حد امکان در خانه ماندن است گه رعاین آن بر همه ما واحب است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز اظهار داشت: اینجانب باری دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ایران اسلامی به ویژه شهیدان عرصه سلامت  و دو تن از شهیدان این عرصه در شهرستان سقز، عزیزان کریمی نسب و یاراحمدی، ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحومان و جامعه پرستاری و نظام پزشکی مصیبت وارده را تسلیت می گویم و از درگاه ایزدمنان سلامتی و بهروزی همه نیروهای خدوم این حوزه را از خداوندگار خواستارم.

انتهای پیام/2330/74

نظر شما