شناسهٔ خبر: 44316957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه خرمشهر:

دولت برای مهار آب های سطحی هدفمند عمل کند

حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر گفت: دولت بجای هزینه های صرف شده برای مهاراب های سطحی همان هزینه ها را هوشمندانه بببرای پیشگیری مصرف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه خرمشهر، گفت: خوزستان شرایط جلگه ای دارد و بارندگی منجر به آبگرفتگی و سیلاب می شود که دولت می تواند به جای صرف هزینه های برای جمع آوری آب باران، اقداماتی همچون لایروبی رودخانه ها و احداث سیستم دفع آب های سطحی کند.

او افزود: هزینه های صرف شده با قدری مدیریت و هوشمندانه عمل کردن می تواند مانع تکرار اتفاقات پس از بارش ها شود.

امام جمعه خرمشهر به موضوع ترور شهید فخری زاده نیز پرداخت و بیان کرد: دشمن طاقت دیدن پیشرفت کشور را ندارد و ترور دانشمندان هسته ای و چهره های علمی به همین دلیل انجام می شود.

او افزود: دشمن واهمه دارد اقتدار جمهوری اسلامی در ۴۹ سال اخیر الگو دیگر ملت های آزاده شود.

حجت الاسلام عادل پور بر لزوم محاکمه عاملان ترور شهید. فخری زاده نیز تاکید کرد و گفت: این امر هم خواست مقام معظم رهبری و هم مطالبه مردم و امر محاکمه باید به نحوی انجام شود که مانع تکرار این اتفاقات باشد و قصد دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارد.

امام جمعه خرمشهر به تصویب طرح راهبردی لغو ‌تحریم ها نیز اشاره کرد و گفت: این طرح دولت را مکلف می کند مهلتی سه ماهه به طرف غربی بدهد تا در صورت عمل نکردن به تعهدات فعالیت های هسته ای غنی سازی ۲۰ درصد و تعلیق شده را از سر بگیرد.

او افزود : این طرح برای حفظ منافع ملت و در پی بدعهدی های غرب در رابطه با توافق برجام بوده است چرا که طبق تجربه پس از برجام، غرب نه تنها به تعهدات خود عمل نکرد بلکه تحریم های بیشتری به کشور تحمیل شد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما