شناسهٔ خبر: 44313809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران در راه خراسان رضوی

مشهد ـ بنا به اعلام هواشناسی، از یکشنبه ۱۶ آذرماه تا سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، با ورود موج بارشی جدید به خراسان رضوی و مشهد، این استان میزبان برف و باران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به اعلام هواشناسی، از یکشنبه ۱۶ آذرماه تا سه شنبه ۱۸ آذرماه، با ورود موج بارشی به خراسان رضوی و مشهد، این استان میزبان برف و باران است.

در هفته آینده شاهد وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و آب‌گرفتگی به ویژه در نیمه جنوبی استان، بارش باران و برف، تشکیل مه و کولاک برف به ویژه در نیمه شمالی و نواحی کوهستانی استان و افزایش شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نیمه جنوبی و نوار شرقی استان خواهیم بود.

هواشناسی خراسان رضوی، احتمال آب‌گرفتگی در نواحی مستعد به ویژه در برخی از نواحی جنوبی استان و همچنین افزایش شدت وزش باد با احتمال کولاک برف در محورهای سردسیر و کوهستانی، لغزندگی محورها و معابر، تشکیل مه و کاهش میدان دید را پیش بینی کرده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از مردم خواسته تا در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها توقف و تردد نداشته باشند، به ارتفاعات صعود نکنند، دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها را تنظیم کرده و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

نظر شما