شناسهٔ خبر: 44307808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار لرستان:

محدودیت تردد‌های شبانه در لرستان لغو می‌شود

استاندار لرستان گفت: محدودیت تردد‌های شبانه در این استان با توجه به تغییر وضعیت شیوع کرونا از قرمز به نارنجی از هفته آینده لغو می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  سیدموسی خادمی استاندار لرستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری خوب مردم از جمله اصناف و بازاریان در رعایت محدودیت هوشمند و شیوه نامه ‌های بهداشتی، وضعیت شهرستان‌های قرمز استان به نارنجی تبدیل شده است.

او با بیان اینکه محدودیت‌های آذرماه در خصوص کنترل شیوع کرونا اثربخش بوده است تصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان‌های قرمز خرم‌آباد، بروجرد و سلسله به نارنجی، برخی از محدودیت‌هایی که ویژه مناطق قرمز هستند لغو خواهد شد.

استاندار لرستان افزود: لغو مقررات منع آمد و شد شبانه و آغاز فعالیت مشاغل سطح ۲ از شنبه آینده با توجه به محدودیت‌های وضعیت نارنجی اجرایی می‌شود و برخی از محدودیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز کاهش خواهد یافت.

خادمی با اشاره به احتمال لحظه‌ای تغییرشرایط نارنجی به دلیل کم بودن فاصله با وضعیت قرمز گفت: اگر حساسیت مردم کاهش یابد و عادی انگاری شود، در مدتی کوتاه و به سرعت ظرف چند روز وضعیت به قرمز تغییر خواهد کرد، اما چنانچه شهروندان با روند فعلی نسبت به رعایت شیوه نامه ها اقدام کنند شرایط بهبود می‌یابد.

او ادامه داد: مردم باید همچنان عمل به شیوه نامه های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و خودداری از دورهمی‌های خانوادگی را در دستورکار داشته باشند.

انتهای پیام/ر

نظر شما