شناسهٔ خبر: 44306107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کمک مومنانه| افتتاح خانه محروم روستایی در مغانسر پارس‌آباد

فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: در تداوم رزمایش کمک مومنانه، با همت بسیج سازندگی سپاه پارس‌آباد، یک خانه محروم در روستای حاج عوض قشلاقی بخش مغانسر شهرستان پارس‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن نوری ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح خانه محروم اظهار کرد: در تداوم رزمایش کمک مومنانه، با همت بسیج سازندگی سپاه پارس‌آباد، یک خانه محروم با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان در روستای حاج عوض قشلاقی بخش مغانسر شهرستان پارس‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: مساحت این خانه ۶۰ متر مربع بوده که در اختیار یک خانواده که منزلشان بر اثر آتش‌سوزی از بین رفته بود، قرار گرفت.

تامین کلیه اقلام اساسی خانه محروم توسط سپاه

فرمانده سپاه پارس‌آباد ادامه داد: کلیه اقلام اساسی و لوازم خانگی این خانه محروم توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه تامین و تحویل این خانواده شده است.

نوری بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد عملیات اجرایی احداث واحدهای مددجویی را بدون نقص انجام می‌دهد و هیچ ایرادی از لحاظ استحکام و مقاومت به واحدهای احداث شده وجود ندارد.

وی با بیان این‌که محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، گفت: با توجه به تاکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی، بنابراین همه مسؤولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم داده و در رفع نیاز‌های محرومین جامعه بکوشیم.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۰/

نظر شما