شناسهٔ خبر: 44295948 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

بازیگران معروف از کجا فالوور میخرند

صاحب‌خبر -

رپورتاژآگهی

خرید فالوور برای اپلیکیشن محبوب اینستاگرام و ارائه وجه‌ه‌­ای مناسب به مخاطب، برای بسیاری­ حائز اهمیت است؛ هم برای ستارگان سینما و ورزش و هم برای صاحبان کسب و کارها. به عبارتی اگر قرار است در هر رشته‌­ای که فعالیت می­‌کنید، ستاره شوید، یکی از راه‌­های معروفیت، پیشرفت در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که خرید فالوور روند مشهور شدن شما را تسریع می‌­کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی برای کسب و کارتان به شبکه­‌های اجتماعی رجوع کرده­‌اید و یا دوست دارید بدانید بازیگران معروف از کدام سایت خرید فالوور انجام می­‌دهند، ادامه مطلب را از دست ندهید.

چرا اینستاگرام مهم است؟

امروزه با پیشرفت اینترنت و استفاده همه‌­گیر از گوشی‌­های هوشمند، کمتر کسی است که بخشی از اوقات روزمره خود را در شبکه­‌های اجتماعی نگذراند. از طرفی جهان با ویروسی منحوس مواجه شده است که بسیاری از کسب و کارها را تعطیل کرده و افراد را خانه نشین. در این شرایط و در حالی­که حتی مدارس و دانشگاه­‌ها نیز به صورت آنلاین برگزار می‌­شود، منطقی‌­ترین راه‌حل برای صاحبان کسب و کارها ورود به عرصه مجازی و فروش آنلاین محصولات و تولیداتشان بوده است. یکی از مهم‌ترین بسترها برای فروش اینترنتی شبکه اجتماعی اینستاگرام است. با مهم شدن اینستاگرام مفاهیمی چون تولید محتوای مجازی، کلیپ‌­های کوتاه، استوری‌­های سازمان­‌دهی شده، خرید فالوور، افزایش کامنت و تعداد لایک نیز مطرح می­‌شوند. امروزه بسیاری از افراد اتفاقات و حالات شخصی، مسائل کاری، نظرات، جدیدترین نوشته‌­ها و تولیداتشان را در اینستاگرام به معرض نمایش می­‌گذارند. حتی بسیاری از سیاسیون مواضع خود نسبت به رویدادها یا حتی دیپلمات‌­های کشورهای دیگر را نیز در اینستاگرام به اشتراک می­‌گذارند. بنابراین نمی­‌توان این شبکه اجتماعی را نادیده گرفت و با یک برنامه ریزی اصولی می­‌توان از بستر آن برای رونق کسب و کار استفاده کرد.

خرید فالوور چه تاثیری در کسب و کارها دارد؟

میزان خرید اینترنتی و به عبارتی گذران وقت افراد در شبکه‌­های اجتماعی اگر چه در عصر جدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی بالا رفته بود، اما کرونا نیز مزید بر علت شد تا سوشال مدیا به ویژه اینستاگرام، یکی از قطب­‌های اصلی توجه فروشندگان و تولیدکنندگان قرار بگیرد. اینستاگرام به عنوان اپلیکیشنی محبوب که بیش از میلیون‌­ها کاربر دارد فضایی بکر و هیجان انگیز برای جذب مخاطب است. خرید فالوور در ابتدای راه ورود به عرصه فروش در فضای مجازی می­تواند بسیار راه­‌گشا باشد. تصور کنید برای خرید صنایع دستی بامبو در اینستاگرام به دنبال یک فروشگاه معتبر می‌­گردید. کلمه بامبو را در صفحه‌­ی جستجوی اینستاگرام سرچ می‌­کنید و با هزاران مطلب با همین هشتگ روبرو می‌­شوید. صفحه‌­ها را یکی پس از دیگری باز کرده و محصولاتشان را رصد می‌­کنید. هم از لحاظ زیبایی و متریال به کار رفته در آن و هم از لحاظ قیمت. اما آنچه که در نهایت منجر به این می‌­شود که شما خرید خود را نهایی کنید و به صاحب آن کسب و کار در فضای اینستاگرام اعتماد کنید، میزان فالوور، تعداد لایک و کامنت‌­های آن پست است. اینجاست که اهمیت خرید فالوور واقعی برای هر کسب و کاری آشکار می‌­شود. هرچقدر تعداد فالوور بیشتر باشد، اعتماد شما به ادمین آن صفحه بیشتر خواهد بود. اگر به صورت عادی زمانی را سپری کنید تا خود به خود پیج تازه تاسیس شما مخاطب جلب کند، چه بسا اینکه تا مدت­‌ها فروش آن‌چنانی نداشته باشید و پس از مدتی سرخورده شوید. علاوه بر این­‌ها رقیبان شما قطعا بیکار نخواهند نشست و تلاش می­‌کنند تا از شما پیشی بگیرند. در این حال خرید فالوور یک راه حل منطقی به نظر می‌­رسد. صاحب پیج با خرید فالوور و افزایش دادن تعداد کسانی که او را دنبال می‌­کنند به مخاطبان جدیدی که صفحه او را برای اولین بار می‌­بینند، این­گونه القا می‌­کند که فکر من، محصولات تولیدی من و یا هنر من آنقدر جذاب است که چندین هزار و یا حتی چندین میلیون نفر مرا همراهی می‌­کنند. معمولا افرادی که فالوور بیشتری دارند، تاثیرگذاری بیشتری نیز بر مخاطب دارند.

تاثیر فالوور بر محبوبیت ستارگان

واقعیت این است امروزه بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی و یا ورزش با خرید فالوور، اعتبار فراوانی برای خود رقم زده­‌اند؛ به طوری که یکی از دلایل انتخاب بازیگران برای برخی از فیلم‌­های گیشه­‌ای میزان تعداد فالوور آن­‌هاست. تهیه کننده به امید اینکه فالوورهای خانم یا آقای بازیگر برای دیدن او در سینما صف خواهند کشید، او را برای نقش اول فیلمش انتخاب می­‌کند و در بسیاری از مواقع نیز این سیاست درست عمل می­‌کند. برخی از خوانندگان نیز با خرید فالوور و رساندن تعداد دنبال کنندگانشان به چند هزار نفر، تهیه کنندگان را راغب می­‌کنند تا از آلبوم جدیدشان حمایت کنند و یا مسئولیت برگزاری کنسرت آن­‌ها را برعهده بگیرند. به هرحال آنچه مبرهن است این که تعداد فالوور بر محبوبیت و معروفیت ستارگان در تمامی عرصه‌­ها تاثیرات مستقیمی دارد که آن­‌ها را تشویق به خرید فالوور واقعی برای پیج‌­های رسمی­شان کرده است.

در هنگام خرید فالوور باید به چه نکاتی دقت کرد؟

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد، خرید فالوور در ابتدای راه اندازی کسب و کارها بسیار کمک کننده خواهد بود. اما فراموش نکنید شما برای فروش محصولاتتان و یا دیده شدن هنرتان نیاز به افرادی واقعی دارید. کسانی که شما را ببینند، بپسندند، نظراتشان را بیان کنند، از شما خرید کنند و یا به تماشای هنرتان بنشینند. بنابراین هوشمندانه است که در هنگام خرید فالوور به نکاتی دقت داشته باشید که به برخی از آن­‌ها می‌­پردازیم:

  • خرید فالوور واقعی را در دستور کار قرار دهید

فرقی نمی­‌کند بازیگر باشید یا خواننده، صاحب یک شرکت تجاری بزرگ باشید یا یک تولید کننده کوچک. در هر سطح و مقیاسی که قصد دیده شدن دارید خرید فالوور واقعی را در دستور کار قرار دهید. خرید فالوور فیک و تقلبی که هیچ عکس العملی در پیج شما نشان ندهند، موجب می‌­شود تا پس از مدتی بر اساس الگوریتم اینستاگرام با ریزش ناگهانی همه آن‌­ها مواجه شوید و از اعتبار کاری­تان کاسته شود. به علاوه فالوور واقعی شما را ترغیب می­‌کند که محتوای مناسب­‌تر و جذاب­‌تری برای عرضه به او تولید کنید تا زمانی که پیج شما را رصد می­‌کند، میل به آنفالو و ترک شما نداشته باشد.

  • از مراکز معتبر خرید فالوور انجام دهید

امروزه بازار سیاه خرید فالوور هم داغ است! خیلی­‌ها هستند که در ازای هزینه، وعده­ تزریق چندین هزار فالوور به شما می­‌دهند اما در عمل هرگز این اتفاق نمی‌­افتد. از سویی برخی مراکز با اضافه کردن ناگهانی چند صد فالوور به پیج شما موجب می‌­شوند تا اینستاگرام شما را برای مدتی با مشکل مواجه کند. ضمنا مراقب لینک‌­های جعلی که برای شما فرستاده می‌­شود تا در ازای خرید فالوور اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام و یا شماره کارت شما را دریافت کند، باشید!

  • برای تهیه محتوای جذاب بکوشید

خرید فالوور اگر با درج محتوای جذاب همراه نباشد، فاید‌ه­ای نخواهد داشت. دقت داشته باشید که ریزش بخشی از فالوور کاملا طبیعی است، چون قرار نیست علایق همه افراد شبیه به هم باشد، اما هرچه محتوای درج شده در پیج شما خاص­تر، حرفه‌­ای تر و جذاب­‌تر باشد، احتمال ریزش فالوور کمتر است.

خرید فالوور واقعی از کجا؟

اگر شما هم از آن کسانی هستید که کرونا کسب و کارتان را تعطیل کرده و فکر فروش آنلاین به سرتان خطور کرده است و می‌­خواهید در اینستاگرام برای کسب و کارتان یک فروشگاه رسمی راه­‌اندازی کنید، پیشنهاد ما به شما همان مرجعی است که بازیگران معروف از آن خرید فالوور انجام می‌­دهد: آسان فالوور (asan-followers.com) عنوان مجموعه‌­ای است که با خیال راحت می­‌توانید برای خرید فالوور به آن مراجعه کنید و در محیطی امن سفارش خود را نهایی سازید. آسان فالوور با دراختیار داشتن چندین هزار پیج اینستاگرام با کاربران فعال و واقعی می‌­تواند در کمترین زمان ممکن و با کمترین ریزش، فالوور درخواستی شما را به پیج کاری­تان اضافه کند. با آسان فالوور حرفه‌­ای دیده می‌­شوید!

نظر شما