شناسهٔ خبر: 44281374 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

کلاس های آموزشی به صورت مجازی در کانون ابوذر غفاری مشهد برگزار می شود

صاحب‌خبر -

«مهدی احمدیان اصل» با اشاره به شیوع بیماری کووید -۱۹ و رعایت مسائل بهداشتی که در رأس آن عدم حضور در مکان هایی که تجمع در آنها باعث شیوع بیشتر این بیماری می شود، بیان کرد: این بیماری باعث شده است تا آموزش های حضوری کمرنگ شود و توجه به برگزاری کلاسهای آموزشی به صورت مجازی در اولویت برنامه های آموزش کانون قرار گیرد.

مدیر کانون ابوذر غفاری مشهد با بیان این نکته که آموزش ها در کانون به قوت خود باقیست فقط به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی از جمله مهد قران، دوره های آموزشی هنرهای دستی، و آشپزی در حال برگزاری ست و بیش از ۱۰۰ نفر از این آموزش ‌ها بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ دوره آموزشی تا پایان سال درنظر گرفته شده که از طریق فضای مجازی و بصورت کاملا رایگان به علاقمندان ارائه می گردد.

احمدیان اصل با بیان اینکه امیدواریم به مدد الهی هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم اظهار داشت:در این شرایط کانون‌ها می بایست با استفاده از ظرفیت های خود، خلاقیت و ابتکار دست بکار شوند و از فرصت پیش آمده برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بهره ببرند.

نظر شما