شناسهٔ خبر: 44271771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

اختصاص ۷ میلیارد تومان کمک مومنانه توسط کانون های فرهنگی و هنر مساجد استان زنجان

احمدخانی به کمک های مومنانه از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از ۷ میلیارد تومان از طریق کانون های مساجد بسته های معیشتی توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در شورای اطلاع رسانی استان زنجان به برنامه های این نهاد در دوران کرونا اشاره و اظهار کرد: فراخوان جشنواره رسانه و کرونا در پنج بخش تشکیل و از پنج برگزیده تجلیل شد.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اطلاع رسانی مطبوعات و خبرگزاری های استان در خصوص کرونا، ادامه داد: در مجموع ۱۲ هزار و ۸۵۴ خبر و گزارش از سوی رسانه‌های استان زنجان منتشر شده است.

 

وی از برگزاری جشنواره های متعدد با موضوع کرونا در بین اصحاب فرهنگ و هنر استان اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از موسسات قرآنی از سوی وزارتخانه متبوع ۲۷۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان در قالب تسهیلات از موسسات قرآنی حمایت شده است.

 

احمدخانی به تسهیلات پرداختی به بنگاه های آسیب دیده از کرونا در حوزه هنر اشاره کرد و گفت: 399 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شد و به 556 نفر تسهیلاتی به مبلغ 6 میلیارد و 100 میلیون تومان با سود 12 درصد پرداخت شد.

 

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از طریق صندوق هنر کشور به هنرمندان استان زنجان ارائه شده است.

 

وی به کمک های مومنانه از سوی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از 7 میلیارد تومان از طریق کانون های مساجد بسته های معیشتی توزیع شده است.

 

این مسئول از تدوین فراخوان نخستین جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی خبرداد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ آذرماه سال جاری است.

پایان پیام/73

نظر شما