شناسهٔ خبر: 44269112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه کرمان: انگیزه مبارزه ۴۰ ساله شهید سلیمانی باید برای جامعه تبیین شود

گروه استان‌ها- امام جمعه کرمان گفت: انگیزه مبارزه ۴۰ ساله شهید سلیمانی باید برای جامعه تبیین شده و انگیزه حاج قاسم برای دفاع از اسلام را به تصویر کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی عصر امروز در مشترک آغاز به کار رسمی طرح مقابله با کرونا شهید سلیمانی در استان کرمان و جلسه کمیته شهرستانی ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استان با تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار داشت: در ارتباط با مکتب شهید سلیمانی سه ماموریت مهم و اساسی به عهده داریم.

وی با بیان اینکه گرایشهای انسانی را باید در ترویج مکتب حاج قاسم دید افزود: رویه عملکرد شخصی و اجتماعی فرد بوده و عملکرد حاج قاسم مبتنی بر اعتقاد و انگیزه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم چه انگیزهای داشت که او را مدت زیادی در جبهه اسلام نگه داشت و اعتقاد او چه بود بیان کرد: اعتقاد و انگیزه حاج قاسم برای دفاع از اسلام را باید به تصویر کشید.

وی با عنوان اینکه حاج قاسم چهل سال سرباز اسلام بود و عملکرد او را باید در ترویج مکتب حاج قاسم به جامعه معرفی کرد افزود: جایگاه حاج قاسم امروز در جغرافیای پهناور جهان است و در هر نقطه‌ای او را می‌شناسند.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و امامین انقلاب است و حاج قاسم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و تمام توانش را گذاشت.

انتهای پیام/511/ی

نظر شما