شناسهٔ خبر: 44266894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ابررایانه حرفش را پس گرفت؛ سیتی قهرمان می شود

ابررایانه talkSPORT پیش بینی قبلی خود مبنی بر قهرمانی لیورپول را پس گرفت و این بار از نظر این سوپرکامپیوتر، سیتی قهرمان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک ماه پیش بود که ابررایانه talkSPORT با ارائه یک پیش بینی از جدول کلی لیگ برتر انگلیس، پیش بینی کرد که لیورپول بالاتر از منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود.


اما پس از برگزاری چند هفته از رقابت های لیگ برتر و پس از کامبک منچستریونایتد در برابر ساوتهمپتون، این ابررایانه پیش بینی جدید خود را ارائه داده و رتبه شیاطین سرخ را بهبود بخشیده ولی همچنان معتقد است که شاگردان سولسشر راهی لیگ قهرمانان اروپا نخواهند شد.

 

ادینسون کاوانی مهاجم سابق پاری سن ژرمن روز یکشنبه، از روی نیمکت تیمش به زمین بازی آمد تا در پیروزی پر هیجان 3-2 یونایتد مقابل ساوتهمپتون در سنت ماری، 2 گل بزند و یک پاس گل بدهد تا عملکردی فوق العاده از خود به ثبت برساند.

 

شاگردان سولسشر با این پیروزی 16 امتیازی شدند و با توجه به اینکه آنها یک بازی عقب افتاده دارند، در صورت کسب پیروزی به 2 امتیازی تاتنهام صدرنشین می رسند.

 

اما ابررایانه talkSPORT پس از کامبک منچستر، آخرین آپدیت خود از پیش بینی اش در رابطه با جدول کلی و نهایی لیگ برتر انگلیس را ارائه کرد که این بار این سوپرکامپیوتر برخلاف پیش بینی قبلی خود، اعتقاد دارد که منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

 

 

این ابررایانه که در پیش بینی نخست خود معتقد بود منچستریونایتد به رتبه هشتم لیگ خواهد رسید، در این آپدیت رده نهایی شیاطین سرخ را بهبود بخشید ولی همچنان معتقد است شاگردان سولسشر از رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز خواهند ماند.

طبق متن منتشره در نشریه FiveThirtyEight، شیاطین سرخ 42 درصد شانس صعود به لیگ قهرمانان و تنها پنج درصد شانس کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارند. پیش بینی می شود منچسترسیتی که در جدول لیگ یک امتیاز از یونایتد فاصله دارد، پیش از لیورپول عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

 

 


این ابررایانه معتقد است لیورپول مدافع عنوان قهرمانی دوم می شود و تیم های چلسی و تاتنهام نیز در رده های دوم و سوم قرار خواهند گرفت. آخرین یپش بینی های ابررایانه در مورد جدول کامل لیگ برتر برای فصل 21-2020 در زیر آمده است:


20. وست برومویچ
19. شفیلد یونایتد
18. فولام
17. برنلی
16. کریستال پالاس
15. نیوکاسل یونایتد
14. برایتون
13. لیدز یونایتد
12. اورتون
11. ساوتهمپتون
10. آستون ویلا
9. آرسنال
8. ولورهمپتون
7. وستهام یونایتد
6. لستر سیتی
5. منچستر یونایتد (مقدماتی لیگ اروپا)
4. تاتنهام (انتخابی لیگ قهرمانان)
3. چلسی (مقدماتی لیگ قهرمانان)
2. لیورپول (مقدماتی لیگ قهرمانان)
1. منچستر سیتی (قهرمان لیگ برتر)

 

 

 

نظر شما