شناسهٔ خبر: 44263807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار فردیس:

فردیس فاقد زیرساخت‌های فنی و عمرانی لازم است

فردیس - معاون فرماندار فردیس گفت: این شهرستان به علت عدم وجود زیرساخت‌های فنی و عمرانی در حوزه‌های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرویزی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات شهر فردیس که با حضور شهردار فردیس و مجموعه معاونین شهرداری و کارشناسان حوزه معاونت عمرانی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان فردیس با وجود قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوان متأسفانه به علت عدم وجود زیرساخت‌های فنی و عمرانی در حوزه‌های مختلف همچنان با مسائل و مشکلاتی مواجه است.

وی ادامه داد: رفع این مشکلات نیازمند تعامل و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی با مجموعه شورای شهر و شهرداری است تا با یک عزم و اراده جدی مسیر رشد و توسعه شهرستان فراهم شود.

فردیس شهرستانی شهرنشین است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس با اشاره به اینکه فردیس یک شهرستان شهرنشین است، تصریح کرد: نقش شهرداری‌های فردیس و مشکین‌دشت در شتاب‌بخشی به فرآیند توسعه شهرستان حائز اهمیت است، لذا خواستار تسریع در اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی با یادآور شدن نزدیک شدن به ماه‌های پایان سال ۹۹ افزود: باید با اتخاذ تدابیر لازم در جهت به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام اقدامی فوری کرد.

مصطفی سعیدی‌سیرایی، شهردار فردیس نیز با اشاره به ضرورت و اهمیت جلسات هم‌اندیشی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی با شهرداری و شورای شهر و فرمانداری، بر تسریع در اجرایی شدن پروژه‌ها در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان با روحیه جهادی تأکید کرد.

در پایان مقرر شد، پروژه‌های حائز اهمیت به جد در دستور کار مدیریت شهرستان و مدیریت شهری قرار گیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تخصیص زمین برای استقرار مرکز جامع سلامت، استقرار دو مرکز اورژانس ۱۱۵، استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی سیمین‌دشت و ایجاد مرکز مدیریت پسماند زباله‌های عفونی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به قید فوریت انجام شود.

نظر شما