شناسهٔ خبر: 44263338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واحد‌های صنفی اردبیل در خرید شکر کشت و صنعت اولویت دارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: واحد‌های صنفی استان در فروش شکر شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان واحد‌های واجد شرایط در اولویت قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در هفتمین جلسه اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی سازی کشور گفت: برابر مصوبه کمیته بازرسی واحد‌های صنفی و صنعتی واجد شرایط استان با معرفی سازمان صمت در اولویت خرید شکر خواهند بود.

او افزود: به منظور پیشگیری از هرگونه تخلفات احتمالی فروشنده و خریداران شکر موظف به ثبت عملیات خود در سامانه جامع تجارت و انبار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ادامه داد: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک بنگاه اقتصادی است و برای استمرار فعالیت ها، تامین به موقع هزینه‌های جاری و پرداخت حقوق کارکنان خود نیاز به فروش محصولات موجود دارد.

عزیزی با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد افزود: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند، ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شده اند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالا‌ها در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۷ عصر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما