شناسهٔ خبر: 44260776 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

حضور و تلاش نجاتگران داوطلب هلال احمر در ۱۵ شهرستان ادامه دارد

خدادادی از حضور و تلاش نجاتگران داوطلب هلال احمر خوزستان در ۱۵ شهرستان متاثر از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته تیم‌های عملیات امداد و نجات این جمعیت به بیش ازپنج‌هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ شهر خوزستان در پی بارش‌های اخیر با معضل آبگرفتگی‌های گسترده مواجه شدند که در این راستا عملیات‌های امدادرسانی به خانوارهای تحت تاثیر بارش های اخیر همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: به همت ۲۴۵ نفر از امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر طی سه شبانه‌روز گذشته، به بیش از پنج هزار نفر امدادرسانی شده و تعداد افراد اسکان یافته نیز به ۵۵۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

وی افزود: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمرخوزستان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند و خدمات امدادی از جمله رهاسازی خودروهای گرفتار شده در مناطق آب گرفته، به‌کارگیری پمپ‌های لجن‌کش و دفع آب‌های سطحی جهت تخلیه آب وارد شده به منازل مسکونی ارائه داده‌اند.

 

خدادادی خاطر نشان کرد: توزیع اقلام اولیه زیستی، بسته‌های غذایی و بسته‌های بهداشتی نیز از دیگر اقداماتی است که امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان ارائه می‌دهند و در کنار مردم خوزستان نسبت به رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی‌ها اقدام می‌کنند.

 

پایان پیام/72

نظر شما