شناسهٔ خبر: 44252865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدی: ورزشگاه شهر قدس مشکلی برای میزبانی دیدار پیکان و استقلال ندارد/ دوستان روی نتیجه‌گیری تیم‌شان تمرکز کنند

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص میزبان دیدار پیکان و استقلال صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر باشگاه استقلال به برگزاری دیدار این تیم مقابل پیکان اعتراض کرد و شرایط ورزشگاه شهرقدس را استاندارد ندانست.

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ورزشگاه شهر قدس مشکلی برای میزبانی دیدار پیکان و استقلال ندارد.

او افزود: امروز بازهم استعلام گرفتیم و مسئولان مرتبط نیز از ورزشگاه شهرقدس بازدید کردند و مشکلی وجود نداشت. همچنین عوامل و مسئولان نیز اعلام کردند آماده برگزاری مسابقه پیکان و استقلال هستند.

مهدی در خصوص اعتراض پرویز مظلومی بیان کرد: روی نیمکت استقلال افراد متخصص و فنی زیاد است و وقتی ۳ سرمربی روی نیمکت حضور دارند، آمار مصاحبه‌هایشان بالا می‌رود.

او افزود: اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرارداده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می‌گیریم و مشکلاتی بوجود می‌آید.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر دیدار دربی را قبل از سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی گفته می‌شود سازمان لیگ به حرف مظلومی گوش کرده است و اگر پس از دربی باشد، یک سری صحبت‌های دیگر می‌شود. من از دوستان با تجربه انتظار دارم مراقب صحبت هایشان باشند. خواهشم این است که دوستان روی نتیجه‌گیری تیم‌شان تمرکز کنند و تیمی که روی زدن ضربات آخر تمرکز می‌کند امتیاز هم می‌گیرد و نیازی به تعیین تاریخ بازی ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما