شناسهٔ خبر: 44249760 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش میزان رضایت از بایدن و کاهش مقبولیت ترامپ

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد پس از انتخابات آمریکا تاکنون میزان رضایت از جو بایدن افزایش و میزان مقبولیت ترامپ کاهش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، طبق نظرسنجی جدید مؤسسه گالوپ، از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکنون، میزان رضایت از جو بایدن افزایش و میزان مقبولیت ترامپ کاهش پیدا کرده است.

 بر اساس این نظرسنجی، میزان رضایت از بایدن به ۵۵ درصد رسیده که بالاترین حد از فوریه سال گذشته تاکنون است. بر این اساس، میزان مقبولیت جو بایدن نسبت به پیش از انتخابات، شش درصد افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که بر اساس نظرسنجی انجام شده، میزان مقبولیت ترامپ به ۴۲ درصد، یعنی سه درصد کمتر از پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، رسیده است. این نظرسنجی همچنین اشاره می‌کند که علت افزایش مقبولیت بایدن، افزایش حمایت مستقل‌ها و جمهوری خواهان از وی بوده است.

میزان رضایت مستقل‌ها از جو بایدن با رشدی ۷ درصدی از ۴۸ درصد، به ۵۵ درصد و میزان رضایت جمهوری خواهان از وی از ۶ درصد، به ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر، میزان مقبولیت بایدن نزد دموکرات‌ها که بالای ۹۰ درصد است، بدون تغییر باقی مانده است.

طی هفته‌های اخیر، میزان رضایت جمهوری خواهان از دونالد ترامپ با کاهشی ۶ درصدی، به ۸۹ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما