شناسهٔ خبر: 44248334 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اولویت با واحدهای خوش حساب استان سمنان در دریافت تسهیلات بانک صنعت و معدن

استاندار سمنان گفت: تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواهان دریافت تسهیلات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در دیدار ویدئو کنفرانسی با مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: در استان سمنان سه منطقه ویژه اقتصادی و ۲۵ شهرک صنعتی وجود دارد که سمنان از این حیث جزو استانهای صنعتی کشور به شمار می رود.

استاندار سمنان خاطر نشان کرد: استان سمنان به دلیل برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه بخشی از اشتغال استان های همجوار را هم به دوش می کشد.

آشناگر اضافه کرد: تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواهان دریافت تسهیلات هستند که از موافقت مدیریت بانک صنعت و معدن کشور برای پرداخت این تسهیلات نهایت قدردانی را دارم.

استاندار سمنان گفت: پرداخت پنج هزار میلیارد ریالی از سوی بانک صنعت و معدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خواهان تسهیلات را رفع خواهد کرد و شرکت های خوش‌نام در دریافت این میزان تسهیلات در اولویت قرار دارند.

آشناگر گفت: سطح اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن استان سمنان برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش یابد.

مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور نیز در این دیدار گفت: پیگیری های لازم برای علمیاتی شدن تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری سمنان، بانک صنعت و معدن و بنیاد برکت انجام خواهد شد و نشست های کارشناسی در این ارتباط برگزار می شود.

انتهای پیام / گ

نظر شما