شناسهٔ خبر: 44245132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد

لزوم حضور هوشمندانه در فضای مجازی

حجت الاسلام محمد حسنی با تاکید بر لزوم ارتقای بینش و بصیرت سیاسی کارکنان و خانواده‌ها گفت: باید در فضای مجازی هوشمندانه حضور داشته باشیم تا از فرصت‌های آن به خوبی بهره‌مند شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به صورت تصویری با فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، مسئولان فرهنگی و جمعی از کارکنانِ پایگاه یکم هوانیروز ارتش در کرمانشاه دیدار کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی در این دیدار ضمن تجلیل از یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هوانیروز و شهید فخری زاده گفت: پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه از جمله خطوط مقدم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی در 8 سال دفاع مقدس بود و امروز نیز علاوه بر انجام مأموریت‌های محوله، از دستاوردهای آن دوران پاسداری می‌کند.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی برخی مراسم و برنامه‌های حضوری افزود: لازم است خلاء عدم اجرای برنامه‌های حضوری از طریق فضای مجازی پر شود و از این فضا برای ارتباط با کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها و فرزندان بهره لازم را ببریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: فضای مجازی دارای تهدیدات و فرصت‌هایی است که باید هوشمندانه در آن حضور داشته باشیم تا از فرصت‌های آن به خوبی بهره‌مند شویم.

وی بیان کرد: از لازمه‌های حضور هوشمندانه در فضای مجازی، جلب اعتماد مخاطبین و پیام‌ و خوراک‌های مورد نیاز برای عرضه به مخاطبان در طیف‌های مختلف است که در این راستا علاوه بر تشکیل اتاق‌های فکر قوی باید از ظرفیت خانواده‌ها و فرزندانی که در این زمینه دارای ذوق و علاقه هستند استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد حسنی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به سربازان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری توجه به سربازان است، ما امروز با سربازانی روشنفکر، با سواد و دارای اطلاعات قوی رو به رو هستیم، لذا باید رفتارهای ما به مراتب هوشمندانه‌، علمی و حکیمانه تراز قبل باشد تا بتوانیم برابر خواست معظم‌له، سربازانی متدین‌تر، انقلابی‌تر، امیدوار به آینده و خوشبین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آموزش و تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه سربازان عزیز رسانه‌های ارتش هستند افزود: این عزیزان اگر ازنوع عملکرد ما راضی باشند برای ارتش فرصتی بی‌نظیر هستند.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به خانواده و ارتقای بصیرت و بینش سیاسی آن‌ها اظهار داشت: تمام تلاش دشمن این است که نور امید را در دل مردم خاموش کند که ما باید با اقدامات خود و تشریح خدماتی که انجام شده یا در حال انجام است، آن‌ها را امیدوارتر سازیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، همچنین بر لزوم توجه به امور پیشکسوتان و ایثارگران و شناسایی، پایش و حمایت همه جانبه از چهره‌های قرآنی و ارتباط مستمر با حفاظت اطلاعات یگان تاکید کرد.

این ارتباط ویدیو کنفرانسی به منظور بررسی و تحلیل وضعیت فرهنگی و راهکارهای ارتقای آن ها  و رایزنی با برخی از کارکنان در باره موضوعات مختلف انجام و پس از تبادل نظر تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
 

انتهای پیام

نظر شما