شناسهٔ خبر: 44244043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد

ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه گردشگری آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی از ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه گردشگری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای حمایت از فعالان حوزه گردشگری کشور که به دنبال شیوع کرونا متحمل خسارات مالی بسیاری شده‌اند، دستورالعمل جدید پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه گردشگری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس این دستورالعمل بازپرداخت تسهیلات بانکی قبلی دریافت‌شده تا پایان سال ۱۳۹۹ امهال می‌شود، همچنین با پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب‌دیده حوزه گردشگری براساس بنگاه محوری، مطابق دستورالعمل مصوب کارگروه اقتصادی مقابله با پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت شد.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان تا پایان آذرماه امسال به سامانه کارا به نشانی اینترنتی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی گفت: بازپرداخت اقساط این تسهیلات از اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ است و بنگاه‌هایی که با دستورالعمل قبل تسهیلات دریافت کرده‌اند نیز مجاز به دریافت مابه‌التفاوت تسهیلات طبق دستورالعمل جدید خواهند بود.

نظر شما