شناسهٔ خبر: 44240488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور گروه‌های جهادی اراک در مناطق محروم سیستان و بلوچستان/ کنارتان هستیم + تصاویر

جمعی از گروه‌های جهادی اراک در حرکتی خودجوش، برای دومین بار در ماه‌های اخیر برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان در روستاهای محروم این استان حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس، اراک؛ این روزها مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند و مشکلات اقتصادی و معیشتی همه مردم به ویژه مردم مناطق محروم را بیش از پیش رنج می‌دهد.

سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های محروم کشور است و مردم اکثر روستاهای این استان در شرایط سخت روزگار می‌گذرانند و با سختی زندگی می‌کنند.

همین چند ماه گذشته بود که جمعی از نیروهای جهادی  به نام گروه جهادی شهدای شهرستان اراک با کمک هیات رزمندگان در حرکتی خودجوش برای رفع اندکی از محرومیت‌های سیستان و بلوچستان راهی روستاهای این استان شده و با اقدامات فرهنگی و جهادی به یاری برادران خود در این شرایط سخت اقتصادی شتافتند تا بتوانند بخشی هرچند کوچک از مشکلات مردم را بکاهند.

دیدن عمق محرومیت و مشکلات مردم ناخوداگاه بار دیگر این گروه‌های جهادی را به مناطق محروم سیستان و بلوچستان کشاند، به طوری که عده‌ای از مردم داوطلب در قالب گروه‌های جهادی برای دومین بار به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند و در روستاهای بسیار محروم شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه به فعالیت‌های جهادی از قبیل ساخت و تعمیر منازل محرومین، توزیع لوازم منزل از جمله بخاری، فرش، موکت، پتو و همچنین اسباب بازی برای کودکان و مصالح ساختمانی شامل ۲۵۰۰ متر ایزوگام، ۸۰ تن سیمان، ۳۰ هزار متر پلاستیک و ۳۰ هزار لیتر نفت سفید پرداختند.

این گروه‌های جهادی با شعار «تا محرومیت هست، ما هم هستیم»   مصمم هستند به صورت ماهیانه به این مناطق محروم اعزام شوند و از خیرین و مردم نوع دوست در استان مرکزی نیز درخواست دارند کمک‌های خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات حمایتی به هیات رزمندگان اراک اهدا کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ح

نظر شما