شناسهٔ خبر: 44240005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار اباذر سالاری ؛

مهمترین وظیفه بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است

موج نیوز

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است لذا جهت دهی خروجی همه ی فعالیت ها به سمت این هدف مهم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در دیداری که با جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی استان هرمزگان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشجویان در پیشرفت انقلاب اسلامی افزود: هسته های مساله محور و مطالبه گری های موفقی که در حوزه های مختلف انجام می شود، با تامین نیازمندی های مردم در پیوند و ارتباط مستمر با قرارگاه های تحول محلات می توانند در این راستا بسیار کمک کرد. 

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت های علمی دانشجویان با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته ی بسیج سال گذشته افزود: با جهت دهی بیش از پیش کار علمی و پژوهشی خود ناظر به نیازمندی های استان در جهت برخی از مسائل سال ها بر زمین مانده در هرمزگان گام بردارید. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر استعداد و توانمندی دانشجویان و جوانان هرمزگانی اضافه کرد: از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است لذا جهت دهی خروجی همه ی فعالیت ها باید به سمت این هدف مهم باشد، چرا که جوانان و دانشجویان هرمزگان مستعد حضور در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور هستند و پرورش این استعدادها باید در این جا و توسط شما اتفاق بیفتد.

در این جلسه عارف رئوفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن بر شمردن اهمیت مراکز آموزش عالی به عنوان خاستگاه جنبش دانشجویی و با اشاره به هسته های مساله محور شکل گرفته در بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: نمونه های موفق شکل گرفته در این راستا در سطوح ملی عنوان دار و برخی دارای رتبه های اول و برتر ملی هستند. 

در ادامهی جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه ها، برنامه ی پیش رو، چالش ها و ظرفیت های جنبش دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان هرمزگان پرداختند.

نظر شما