شناسهٔ خبر: 44235435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دیوان داوری ورزش شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان را رد کرد

تهران- ایرنا- دیوان داوری ورزش(CAS) شکایت کریم صفایی رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان را در خصوص غیرقانونی بودن انتخابات فدراسیون در سال ۹۷ را رد و به پرداخت هزینه های این داوری محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، باتوجه به شکایت کریم صفایی از فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان، فدراسیون جهانی این رشته و متعاقب آن، تلاش‌های هماهنگ و دفاع مؤثر کمیته‌های روابط بین الملل فدراسیون جهانی و فدراسیون تیراندازی باکمان ایران، در نهایت دیوان داوری ورزش (CAS) ۳۰ آبان ماه امسال، رأی داوری خود را به نفع فدراسیون ایران صادر کرد.

خلاصه رأی نهایی و قطعی CAS به شرح ذیل اعلام گردید:

۱- این دیوان فاقد صلاحیت رسیدگی به درخواست پژوهش‌خواهی آقای کریم صفایی در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷(۱۸ اوت ۲۰۱۸) علیه فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان و فدراسیون ایران است.

۲- هزینه‌های داوری از سوی دفتر دیوان تعیین شده و به طرفین اعلام می‌شود که باید تمامی این مبلغ توسط کریم صفایی پرداخت شود.

۳- کریم صفایی مکلف است مبلغ ۲,۵۰۰ فرانک سوئیس را بابت بخشی از هزینه‌های قانونی و سایر هزینه‌ها به هریک از فدراسیون‌های جهانی و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران پرداخت کند.

۴- سایر ادعاها یا درخواست‌های کریم صفایی رد می‌شود. بر این اساس همچنین در بند ۷۵ این حکم آمده است کریم صفایی در پژوهش‌خواهی خود به طرفیت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان(WA) و فدراسیون تیراندازی با کمان ایران (IAF) شکست خورده و تمامی استدلال‌ها را از دست داده است.

نظر شما