شناسهٔ خبر: 44215234 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

تقدير وزير آموزش و پرورش از وزير بهداشت، درمان و آموزش كشور

وزير آموزش و پرورش در جلسه نشست مشترك شوراي معاونين وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ضمن قدرداني از زحمات كادر درماني در مراقبت از سلامت بيماران و مواجهه با مخاطرات كرونا از سعيد نمكي، وزير بهداشت، درمان و آموزش كشور تقدير كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش،  متن تقديرنامه محسن حاجي ميرزايي از وزير بهداشت، درمان و آموزش كشور به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

"سلامت محور همه چيز است حتي خروج انسان است و هر انساني حتي اگر در عرصه معنويت بخواهد رشد كند بايد فرد سالمي باشد". مقام معظم رهبري (مدظله العالي)

 روزهايي كه جامعه جهاني و به ويژه هم وطنان عزيزمان با شيوع ويروس منحوس كرونا درگير شده‌اند، كادر درمان كشور اعم از مديران، متخصصان، پرستاران و پزشكان اين سرمايه هاي انساني كشور در خط مبارزه با اين بيماري فراگير، با شوق انسان‌دوستانه و تلاش خستگي ناپذير به صورت شبانه روزي به خدمت به مردم شريف و بيماران درگير كرونا پرداختند و درس عشق و ايثار را با نغمه هاي اميد و ايمان سرودند .

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر حوزه سلامت و بهداشت كشور به نمايندگي از سوي جامعه فرهنگيان كشور، از زحمات ارزنده و نقش شگرف شما كه با توانمندي‌هاي تخصصي و اهتمام دلسوزانه حماسه هاي بزرگ انساني را خلق كرديد و هزاران هموطن را درمان و جان دوباره بخشيديد، تشكر و سپاسگزاري نموده و بر وجود ارزشمندتان به درگاه خداوند سبحان جبين ستايش و شكرگزاري به سجده مي گذارم .

سلامتي و توفيق روز افزون در استمرار خدمت به مردم شريف و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي شما كه ترجمان عشق و فداكاري هستيد، تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه يگانه هستي بخش خواهانم.

نظر شما