شناسهٔ خبر: 44211127 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقتدی الصدر: دولت مرکزی موظف است با مخلان آرامش شهر الناصریه برخورد کند

رئیس جریان الصدر عراق با صدور بیانیه‌ای از معترضین خواست تا آرامش و امنیت را به شهر الناصریه بازگردانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی الصدر، رئیس جریان الصدر عراق در واکنش به تظاهرات ضد دولتی در برخی از شهر‌های جنوبی عراق و شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی‌قار، با صدور بیانیه‌ای در صفحه توئیتری خود خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.

وی با تاکید بر این امر که آرامش و امنیت در شهر الناصریه باید برقرار شود، گفت: اهالی این شهر نباید با یکدیگر درگیر شوند و در صورتی که از بین هر طرف کسی باشد که بخواهد امنیت شهر را بر هم زند و به دولت احترام نگذارد، دولت مرکزی وظیفه دارد تا با وی برخورد جدی کند.

مقتدی الصدر با بیان اینکه برخی مقامات محلی در این استان درمانده و ناتوان بوده یا ترسیده‌اند به افراد حاضر در این تظاهرات توصیه کرد، تا با آرامش به منازل خود بازگردند.

رئیس جریان الصدر عراق تاکید کرد: آن‌ها نیازمند این امر هستند که برای فرآیند دموکراسی آینده صفوف خود را ساماندهی کنند که در صورت محقق نشدن این امر، حقوقشان ضایع می‌شود.

برخی منابع خبری، مدعی شدند ۷ نفر در جریان درگیری در تظاهرات ضد دولتی عراق در شبانه‌روز گذشته در الناصریه مرکز استان ذی‌قار در جنوب این کشور کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما