شناسهٔ خبر: 44207143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

تخفیف 50 درصدی عوارض کسب و کار در بازار طلا فروشان / کمک ۱۵۰ میلیون ریالی شورا و شهرداری اردبیل به موکب امام رضا(ع)

رئیس شورای شهر اردبیل از ارائه تخفیف 50 درصدی عوارض کسب و کار در بازار طلا فروشان اردبیل به علت وضعیت نامناسب در آمدی و تعطیلی بازار به علت شیوع کرونا در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، جواد انصاری عنوان کرد:  انتظار می‌رود در زمینه حمایت از موسسات خیریه و عام المنفعه یک ساماندهی مناسبی انجام شود تا مجموعه شورا و شهرداری بتواند به رسالت خود در پشتیبانی از این مجموعه‌ها به صورت معقول و منطقی اقدام کند.

وی افزود: در کنار تأمین منابع از محل ماده ۱۷ که با محدودیت‌هایی روبه‌روست، شهرداری در حد توان و وسع خود به مجموعه‌های خیریه و نهادهای فرهنگی و قرآنی کمک کرده به طوریکه در جلسه امروز قرار شد عوارض واحد مسکونی بنیاد نهج‌البلاغه در اردبیل مورد بخشودگی قرار گرفته و به گستردگی فعالیت این مجموعه کمک شود.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: البته این مجموعه در تلاش است تا فعالیت‌های مثبت و سازنده فرهنگی، اجتماعی و همچنین معرفتی به توسعه مفاهیم نهج‌البلاغه کمک کند و به هیچ وجه نیت این مجموعه تجاری و انتفاعی نبوده است.

انصاری گفت: خیرین دو واحد مسکونی و ساختمانی را نیز به این بنیاد هبه کردند که شورا و شهرداری نیز در حد وسع و توان در کمک و پشتیبانی این مجموعه از هیچ همراهی دریغ نخواهد کرد.

کمک ۱۵۰ میلیون ریالی شورا و شهرداری اردبیل به موکب امام رضا (ع)

انصاری به مساعدت شورا و شهرداری در پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال کمک مالی به موکب امام رضا (ع) در برگزاری برنامه‌های معنوی اشاره کرد و ادامه داد:‌ اعضای شورای شهر با خرید زمین در ضلع جنوبی شورابیل به عنوان ذخیره شهری موافقت نکردند و در این جلسه اعضا با هبه ۳۰۰ میلیون ریال منابع مالی به ستاد عتبات عالیات نیز مخالفت کردند.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت نامناسب درآمدی، قرار شد ۵۰ درصد تخفیف در عوارض کسب و پیشه برای صاحبان واحدهای تجاری در بازار طلافروشان در نظر گرفته شود تا در این ایام حمایتی از فعالیت آنها به انجام برسد.

وی گفت: قرار شد با دعوت از اعضای مجمع خیرین حامی پارک علم و فناوری در استان، اعضای شورا در جریان‌فعالیت آنها قرار گرفته و نسبت به درخواست این مجمع برای کمک ۴۰۰ میلیون ریالی شهرداری تصمیم‌گیری کنند.

نظر شما