شناسهٔ خبر: 44203301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مازندران خبر داد

اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۷۵۰ محله مازندران

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی محله محور است، از اجرای این طرح در ۷۵۰ محله با کمک پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس با اشاره به آغاز طرح محدودیت کرونایی سردار شهید سلیمانی، آن را مردم محور دانست و گفت: این طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری بسیج آغاز شده است.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۷۵۰ پایگاه بسیج برای اجرای طرح سردار سلیمانی فعال شدند، افزود: شمار این پایگاه‌ها به دو هزار پایگاه افزایش خواهد یافت.

استاندار مازندران یادآور شد: در طرح محله محور سردار شهید سلیمانی سمن‌های مردم نها نیز ذیل فرماندهی عملیات پایگاه مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند، گفت: مرحله اول اجرای این طرح به صورت آموزشی است.

حسین زادگان همچنین با اشاره به وجود ابهاماتی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی یادآور شد: نیروی انتظامی باید در این زمینه پاسخگویی داشته باشد و برای رفع ابهامات برنامه ریزی کند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی شهرهای قرمز استان گفت: تعطیلی کامل استان در دستور کار نیست و براساس رنگ بندی این ادارات تعطیل می‌شوند.

وی یادآور شد: به دستگاه‌ها اجازه داده شده برای کاهش و قطع زنجیره کرونا در حد نیاز، نیروهای خود را به کمتر از یک سوم کاهش دهند.

نظر شما