شناسهٔ خبر: 44203287 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه دانشجویان؛

تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اصلاح شد

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد و زمان امتحانات دانشجویان نیز تغییر کرد.

براساس تقویم آموزشی و با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاس‌ها در نیمسال اول برای ورودی‌های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاس‌ها برای دانشجویان غیر پزشکی ۱۶ هفته و برای دانشجویان گروه پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته خواهد بود.

همچنین با توجه به تاخیر در شروع کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، واحد‌ها و مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس‌ها به منظور تکمیل تعداد جلسات تا قبل از امتحانات هستند.  

کلاس‌های ورودی قبل ۹۹ با پذیرفته شدگان جدید در نیم سال اول، تقویم آموزشی «پایان کلاس و امتحانات» ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار خواهد گرفت و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

دانشجویان ورودی قبل از سال ۹۹

 

طبق تقویم آموزشی اصلاح شده سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹  شروع کلاس‌های درسی دانشجویان نیم‌سال اول ورودی قبل از ۹۹ از ۲۹ شهریور ماه بوده است و تا ۲ بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت. امتحانات نیز  از ۴ بهمن ماه ۹۹ تا ۱۶ بهمن ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام نیم‌سال دوم دانشجویان ورودی قبل از ۹۹ نیز از ۱۱ تا ۲۳  بهمن ماه ۹۹ خواهد بود. کلاس‌های درسی دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی نیز از ۲ اسفند ماه  آغاز می‌شود، برای دانشجویان غیرپزشکی تا ۳ تیر ماه ۱۴۰۰ و دانشجویان پزشکی تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین امتحانات دانشجویان از ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد.
 

دانشجویان ورودی سال ۹۹

 
ثبت نام و انخاب واحد  نیم‌سال اول دانشجویان دانشجویان ورودی سال ۹۹، ۸ تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ انجام شد.   کلاس‌های دانشجویان نیز از ۱۷ ابان ماه ۹۹ اغاز شد و ۱۶ بهمن ماه ۹۹ پایان خواهد یافت.   امتحانات دانشجویان نیز در بازه زمانی  ۱۸ بهمن ماه ۹۹ تا ۲۹ بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

ثبت نام نیم‌سال دوم دانشجویان ورودی سال ۹۹ نیز از ۲۰ بهمن ماه ۹۹ آغاز خواهد شد و تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ ادامه دارد. کلاس‌های درسی دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی نیز از ۲ اسفند ماه  آغاز می‌شود، برای دانشجویان غیرپزشکی تا ۳ تیر ماه ۱۴۰۰ و دانشجویان پزشکی تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین امتحانات دانشجویان از ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد.

 دوره تابستان

 
ثبت نام دوره تابستان نیز از ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا ۳۱ تیر ماه ادامه دارد. شروع کلاس‌ها از ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و تا ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.  امتحانات نیز در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اصلاح شد

نظر شما