شناسهٔ خبر: 44215236 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی، تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان علوم پزشکی، علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل « تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را ابلاغ کردند.

 دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل « اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ جهت دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاسهای درسی در زمان های پیش بینی شده صورت پذیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است؛

با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاسها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاسها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی ۱۶ هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته (جلسه) برگزار شود.

ضمناً با توجه به تأخیر در شروع کلاسهای درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹ -۱۴۰۰ ، واحدها/مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاسها به منظور تکمیل تعداد جلسات (۱۶ هفته و ۱۷ هفته) تا قبل از امتحانات هستند.

درخصوص کلاسهای مشترک ورودی های قبل ۹۹ یا پذیرفته شدگان جدید در نیمسال اول، تقویم آموزشی (پایان کلاس و امتحانات) ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار گیرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

 

نظر شما