شناسهٔ خبر: 44201786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حزب اراده ملت:

با ترور دانشمند هسته‌ای احساسی برخورد نشود

در پی ترور دانشمند هسته‌ای، حزب اراده ملت پیام تسلیتی صادر و این اقدام را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در پی ترور محسن فخری زاده پیامی تسلیتی صادر کرد و یادآور شد: چنین رفتارهای کوردلانه و خلاف تمامی رویکردهای حقوق بشری که با حذف فیزیکی دانشمندان همراه است نشانگر چهره واقعی رژیم هایی است که شعار صلح و ثبات را در منطقه خاورمیان سر می دهند.

متن کامل پیام به شرح زیر است: 

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.

بار دیگر اوج خباثت و کینه‌توزی دشمنان بزدل مردم و جمهوری اسلامی ایران با ترور دانشمند فرهیخته کشور دکتر محسن فخری زاده نمایان شد و این مدیر خدوم  به جمع یاران شهیدش پیوست.

چنین رفتارهای کوردلانه و خلاف تمامی رویکردهای حقوق بشری که با حذف فیزیکی دانشمندان همراه است نشانگر چهره واقعی رژیم هایی است که شعار صلح و ثبات را در منطقه خاورمیان سر می دهند.

باید مراقب بود در واکنش به چنین رویکردهای خصمانه ی دشمن احساسی و هیجانی برخورد نکرد و با تامل و تدبر ابتدا در پی محکوم کردن آن از نگاه تمام جوامع بین الملل و سپس در پی مجازات عاملان آن درآمد.

همچنین پیگیری خط نفوذ درچنین اقداماتی باید مورد توجه قرار گیرد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی حزب اراده ملت ایران ضمن تبریک و تسلیت به عموم ملت شهید پرور ایران و خانواده مکرم ایشان از خداوند منان مسئلت  و مغفرت را برای آن شهید بزرگوار خواستار است.

 

نظر شما