شناسهٔ خبر: 44195961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار ایلام:

تعطیل شدن ادارات در مناطق قرمز ایلام منتفی شد

استاندار ایلام گفت: تعطیلی ادارت در هفته پیش رو نداریم ، اما با صلاحدید مدیر ارشد هر دستگاه در مناطق قرمز استان جهت کم کردن تراکم افراد در ادارات می توان با دورکاری سقف حضور کارکنان را تا یک پنجم کاهش داد.

صاحب‌خبر -

 قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز شنبه ۸ آذر ماه در پایان نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و بصورت ویدئوکنفراس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، از رد شدن تعطیلی ادارات توسط ستاد ملی کرونا خبر داد و اظهار کرد: امروز در ستاد ملی کرونا موضوع تعطیلی ادارات به بحث گذاشته شد که در این نشست اعلام شد که تعطیلی به آن شکلی که قبلا در رسانه ها مطرح شده است وجود ندارد، اما در مناطق قرمز مدیران دستگاه می توانند با دورکاری تراکم کارکنان در ادارات را کاهش دهند.

وی گفت: بنابراین، کماکان در مناطق قرمز استان در شهرستان های ایلام و چرداول حضور کارکنان حداکثر یک سوم، در مناطق نارنجی حداکثر ۵۰ درصد و در مناطق زرد حداکثر دو سوم است.

سلیمانی‌دشتکی دشتکی تصریح کرد: تعطیلی ادارت در هفته پیش رو نداریم ، اما با صلاحدید مدیر ارشد هر دستگاه در مناطق قرمز استان جهت کم کردن تراکم افراد در ادارات می توان با دورکاری سقف حضور کارکنان را تا یک پنجم کاهش داد.

انتهای پیام

نظر شما