شناسهٔ خبر: 44192420 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حزب الدعوه عراق: ترور فخری زاده یک جنایت تروریستی بزدلانه است

بغداد - ایرنا - «حزب الدعوه اسلامی عراق» با انتشار بیانیه‌ای ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را یک جنایت تروریستی بزدلانه توصیف کرد و شهادت وی را به مقام معظم رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حزب الدعوه اسلامی عراق در بیانیه امروز (شنبه) خود آورده است که این حزب، جنایت تروریستی علیه محسن فخری زاده در تهران را محکوم می‌کند.

حزب الدعوه با بیان اینکه شهید فخری زاده  "خدمات علمی بالایی به کشور و امت اسلامی" ارایه کرد، افزود که این حمله پلید وحشت و ترس حاکم بر طرف‌های طراح و مجری این جنایت را نشان می‌دهد، زیرا آنها از ذهن‌های خلاق، بیش از سلاح‌های کشنده وحشت دارند.

در این بیانیه آمده است: این اقدام تروریستی بزدلانه، منطقه را در یک مرحله داغ و  تشدید خطر در این شرایط بحرانی قرار خواهد داد و باید یک موضع رسمی و روشنی در قبال این اقدام تروریستی پلید وجود داشته باشد.

حزب الدعوه در پایان بیانیه خود آورده است که ما مراتب تسلیت خود را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران به خاطر این خسارت بزرگ ابراز می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم که این شهید عزیز را در بهشت برین جای دهد.

بعدازظهر روز جمعه، عناصر تروریستی مسلح، خودرو حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

نظر شما