شناسهٔ خبر: 44186059 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:

دشمنی ۴۰ ساله دشمنان با بسیج نشان از درستی کار بسیج است

سرهنگ پاسدار «شهسوار حاجی پور» با بیان اینکه امروز می‌بینیم که بسیج به درخت بسیار تناوری تبدیل شده است و خاری در چشم دشمنان است، گفت: دشمنی ۴۰ ساله دشمنان با بسیج نشان از درستی کار بسیج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از  بوشهر، سرهنگ پاسدار «شهسوار حاجی پور» فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در گلزار شهدای گناوه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و تناوری است که نهال آن بدست حضرت امام ( ره) کاشته شد.

وی با بیان اینکه امروز می بینیم که بسیج به درخت بسیار تناوری تبدیل شده و خاری در چشم دشمنان است، گفت: دشمنی ۴۰ ساله دشمنان با بسیج نشان از درستی کار بسیج است.

حاجی پور با  اشاره به اینکه تعدد دشمنی‌ها، تکثر مشکلات اقتصادی و فشارهای روانی نه تنها بسیج را خسته نمی‌کند، بلکه او را آبدیده تر و مصمم تر از گذشته خواهد کرد خاطر نشان کرد: امروز شاهد این هستیم که بسیجیان مادر تمام عرصه ها برای کشور خدمت می کنند و در این خدمت و انجام کارهای خودشان موفق بوده اند.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: بسیجیان پرافتخار با اقتدار تمام هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و دشمنان را ناچار به شکست و عقب نشینی نمودند.

حاجی پور اظهار داشت: ما امروز در این مکان مقدس امده ایم تا یک بار دیگر با تجدید میثاق با شهدا این عزت وافتخارات انهارا نصب العین قرار دهیم و ادامه دهنده راه انها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما