شناسهٔ خبر: 44181560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تا ابتدای روز جمعه؛

۹ بیمار کرونایی در استان سمنان جان باختند

سمنان- نگاهی به آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد ۹ هم‌استانی دیگر به دلیل بیماری کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به آغاز روز جمعه جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود از ابتلای کرونا در سطح استان طی روز پنج شنبه به عبارت دیگر ۲۴ ساعت منتهی به آغاز روز جمعه هفتم آذرماه ۹۹ نشان می‌دهد در این بازه زمانی ۹ بیمار کرونایی دیگر در سطح استان جان باختند.

علی رغم اجرای یک هفته طرح محدودیت‌های ترافیکی و همچنین تعطیلی اصناف به نظر نمی‌رسد تغییری در بیماری کرونا و تلفات آن پیش آمده باشد و تنها آمار ورودی بیمارستان‌ها اندکی کاهش یافته است.

در ۲۴ ساعت منتهی به آغاز جمعه در سطح استان ۱۶۹ بیمار قطعی کرونا نیز در سطح شهرستان‌های استان سمنان شناسایی و مجموع بستری شدگان به ۳۷۹ نفر رسید.

مجموعاً از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در سطح استان سمنان ۱۷ هزار و ۹۴۹ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و تعداد ترخیص شده‌ها از بیمارستان نیز پنج هزار و ۹۳۱ نفر بوده است. در این بازه زمانی همچنین ۷۴۶ نفر نیز به دلیل بیماری کرونا در سطح استان سمنان جان باختند.

احتمال تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی نیز از فردا در سطح استان سمنان وجود دارد البته به صورت رسمی هنوز چیزی از سوی استانداری که مسئولیت ستاد استانی مقابله با کرونا را دارد، اعلام نشده است، خبرهای تکمیلی پیرامون کرونا را از خبرگزاری مهر استان سمنان دنبال کنید.

نظر شما