شناسهٔ خبر: 44177965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کاپیتان تیم فوتبال جوانان: نقطه قوت تیم ما ثبات و هماهنگی است

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال جوانان، گفت: نقطه قوت تیم ما ثبات و هماهنگی نفرات و بازیکنان است که تقریبا با کمترین تغییر، دو سال کنار هم بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «احمد جلالی» روز جمعه در خصوص اردوی تیم فوتبال جوانان، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات زیر نظر کادرفنی در کمپ تیم‌های ملی دنبال می‌شود. داود مهابادی سرمربی و حمید درخشان مدیر فنی تیم فوتبال جوانان وقت زیادی برای آماده‌سازی بچه‌ها صرف کردند و کاملا مشخص است با انگیزه و جدیت کار را شروع کرده اند که این انگیزه به بچه‌ها منتقل شده است.

مدافع چپ پای جوانان ایران، اضافه کرد: ما می‌دانیم کار سختی داریم و حریفان قدرتمندی در پیش خواهیم داشت. نقطه قوت تیم ما ثبات و هماهنگی نفرات و بازیکنان است که تقریبا با کمترین تغییر دو سال کنار هم بودیم. فضای تیم بسیار خوب است و در زمین به راحتی همدیگر را پیدا می‌کنیم و با ادامه این روند می توانیم با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. بازی مقابل هوادار هم مسابقه بسیار خوب و مفیدی بود که از نظر آمادگی روحی و فنی به تیم کمک کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را به خوبی اجرا کنیم و بعد از دو سال تلاش به هدف بزرگی که در مسابقات آسیایی داریم دست یابیم.

نظر شما