شناسهٔ خبر: 44176160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمک یک مجتمع فولاد در رشتخوار خراسان رضوی به بیماران کرونایی

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی از اهدای کمک ۲ میلیارد ریالی این مجتمع برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر همراهی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ گفت: این مجتمع در همکاری با ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، با خرید ۳۰ عدد کپسول ۳۰ و ۱۰ لیتری اکسیژن، این اقلام را به شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر رشتخوار اهدا کرد.
وی ادامه داد: این شرکت همچنین ۷۵ هزار ماسک سه لایه بهداشتی را تهیه کرده و در حال توزیع رایگان آن در بین ساکنان روستاهای رشتخوار است.

مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی تاکید کرد: تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی همراه و همگام با مدافعان سلامت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند. 
رضایی  از خرید و توزیع ۵۰ هزار ماسک دیگر خبر داد و گفت: کمک‌های این مجتمع در مقابله با ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط زندگی همچنان ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۶ هزار و ۶۸۹ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

نظر شما