شناسهٔ خبر: 44175751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آب و فاضلاب خراسان شمالی ۲۱۰ میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد

بجنورد-ایرنا- رییس هیات مدیره و عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت ۲۱۰ میلیارد ریال مطالبه وصول نشده از مشترکان آب دارد که بر خدمات رسانی آن تاثیر گذاشته است.

صاحب‌خبر -

غلامحسین ساقی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مشترکان پرداخت قبض را سرعت دهند گفت: با توجه به شرایط کرونا و نیاز مشترکان به آب، رویکرد این شرکت استفاده از اهرم قانونی و یا قطع اشتراک نیست، اما درخواست ما این است که شهروندان و روستاییان قبوض آب را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۱۴۷ میلیارد ریال از مطالبات مربوط به مشترکان خانگی و ۶۳ میلیارد ریال مربوط به دستگاه ها و سازمان های دولتی سطح استان است.

وی با بیان اینکه تعلل مشترکان در پرداخت قبض،  خدمات رسانی بهتر را تحت شعاع قرار داده است گفت: بخش زیادی از مطالبات مربوط به سال جاری است.

وی افزود: در شرایط کنونی که استفاده از آب برای بهداشت فردی جزو مهم‌ترین نیازهای مبارزه با کرونا است این شرکت برای تامین و توزیع آب در شهرها و روستاها و تداوم خدمات در بخش های مختلف اعم از اتفاقات، فنی، آزمایشگاه نیازمند تعامل و همکاری مردم با پرداخت به موقع آب بها است.

ساقی گفت: وصول نشدن درآمد سبب شده تا پرداخت حقوق کارکنان بویژه در روستاها، حقوق آبداران، تامین هزینه های آبرسانی با تانکر، پرداخت هزینه نمونه گیری آزمایشگاه ها معوق بماند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمبود درآمدها سبب شده تا این شرکت به بازار بدهکار باشد.  

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۲۰۰ هزار مشترک آب در شهرها و بیش از ۱۲۱ هزار مشترک آب در روستاها دارد.  

نظر شما