شناسهٔ خبر: 44174559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

رئیس بنیاد مستضعفان:

هتل‌های بنیاد مستضعفان برای حمایت از مدافعان سلامت به‌خط می‌شوند

صاحب‌خبر - رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در موج سوم، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات در اختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، به کار گیرد.
به گزارش برنا؛ سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان با اعلام این خبر گفت: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا در کشور به واسطه امکانات در اختیارش، خدماتی را برای تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های درگیر مبارزه با کرونا، ارائه داد و علاوه بر امکان اسکان شبانه روزی، طبخ و توزیع غذای گرم کادر درمان را نیز برای برخی از بیمارستان‌های درگیر، فراهم کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر نیز با توجه به درگیری کشور با موج سوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد مستضعفان آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و همچنین تامین غذای گرم و میان وعده کادر زحمتکش درمان و مدافعان سلامت در تهران و برخی از شهرها است. او ادامه داد: بر همین اساس بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات در اختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، بکار گیرد.

نظر شما