شناسهٔ خبر: 44160445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سالاری در گفتگو با «دانشجو»:

۸۲ هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه‌اندازی شد/۳۰ میلیون نفر بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در ۳ ماهه نخست شیوع بیماری کرونا در کشور یک میلیون و ۵۲ هزار نفر ماه تحت پوشش خدمات بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند و همچنین ۳۰ میلیون نفر بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

۸۲ هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری راه‌اندزی شد/۳۰ میلیون نفر بسته‌های حمایتی دریافت می‌کنندسالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب مبتی بر حمایت از افرادی که تحت پوشش هیچ کدام از بیمه‌های کشور نیستند، راهکاری را شناسایی و به رئیس جمهور ابلاغ کرده‌ایم که در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا بررسی می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: حمایت از افرادی که در طی دوران شیوع بیماری کرونا بیکار شده و یا مشمول دریافت خدمات هستند شامل ۲ الی ۳ فرایند متفاوت است و همچنان استمرار دارد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در ۳ ماهه نخست شیوع بیماری کرونا در کشور یک میلیون و ۵۲ هزار نفر ماه تحت پوشش خدمات بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند و همچنین ۸۲ هزار مقرری جدید برای دریافت بیمه بیکاری از اول مهر ماه تا کنون برقرار شده است.

سالاری همچنین گفت: باید در نظر داشته باشیم که در پرداخت مبلغ حمایتی که رئیس جمهور برای ۳۰ میلیون نفر از هموطنان در نظر گرفت و بسته‌های حمایتی سازمان تامین اجتماعی از افراد بیکار تداخلی ایجاد نشود.

نظر شما