شناسهٔ خبر: 44159600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ قهرمانان اروپا؛

مارسی صفر - پورتو ۲/ یاران طارمی در یک قدمی صعود به دور حذفی

۲ تیم فوتبال مارسی و پورتو در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال مارسی فرانسه و پورتو پرتغال از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ملی تیم ملی کشورمان که برای پورتو بازی می‌کند در این دیدار در ترکیب اصلی قرار نگرفت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد.

بازیکنان مارسی در این بازی از امتیاز میزبانی خود استفاده کرده و در بیشتر دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند. شکست این تیم فرانسوی در این دیدار به منزله حذف از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شد.

در دقیقه ۳۹ بر خلاف جریان بازی "سانوسی" برای پورتو گلزنی کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم بازیکنان مارسی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و همانند نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتند. بازیکنان پورتو هم به خوبی از ضد حملات استفاده می‌کردند و دروازه مارسی را تهدید می‌کردند.

در دقیقه ۶۷ "مارکو گروویچ" بازیکن پورتو پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار برای یاران طارمی دشوار شود، اما ۴ دقیقه بعد "بالردی" مدافع مارسی با خطای خود در محوطه جریمه یک ضربه پنالتی به پورتو هدیه داد و خودش هم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

پنالتی پورتو را "سرجیو اولیویرا" در دقیقه ۷۲ تبدیل به گل کرد تا خیال آبی پوشان پرتغالی از بابت پیروزی در این دیدار تا حدودی راحت شود.

دقیقه ۷۸ مهدی طارمی جانشین "کرونا" هم تیمی خود شد تا ۱۲ دقیقه فرصت بازی برای پورتو را داشته باشد.

در ادامه تلاش بازیکنان مارسی برای فرار از شکست بی فایده بود و این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود یاران طارمی به پایان رسید.

پورتو با این پیروزی ۹ امتیازی شد و بعد از منچسترسیتی ۱۲ امتیازی در رده دوم جدول گروه C ایستاد. یاران طارمی در یک قدمی صعود از این گروه قرار دارند و با کسب یک امتیاز از ۲ دیدار بعدی خود، صعودشان به مرحله یک شانزدهم نهایی قطعی می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما