شناسهٔ خبر: 44152524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سپاه مالک اشتر مشهد ۲۶ هزار بسته کمک معیشتی توزیع کرد

مشهد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد گفت: این ناحیه تاکنون ۲۶ هزار بسته معیشتی طی چهار مرحله بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در حاشیه شهر مشهد توزیع کرده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه نیز امروز به مناسبت هفته بسیج هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شد که برنج، روغن و گوشت گوسفند از جمله اقلام این بسته‌ها بود.

وی ادامه داد: پیش از این هم در آغاز سال نو، ماه مبارک رمضان و ماه محرم نیز بسته‌های کمک معیشتی با کمک خیران و بسیجیان این ناحیه بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر مشهد گفت: توزیع ۶۵ هزار پرس غذای گرم، ۱۸۰ هزار بسته بهداشتی، ۳۰۰ هزار قرص نان و ۹۵۰ میلیون ریال کمک نقدی از دیگر اقدامات بسیجیان و خیران این ناحیه در کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا بوده است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۹۴ هزار و ۳۸۵ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ و با فوت ۴۶۹ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسیده است.

همچنین  تاکنون ۶۲۵ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نظر شما