شناسهٔ خبر: 44152490 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تراکتور - سپاهان؛ منصوریان طلسم تساوی ها را می شکند؟ / پیش بازی

مجتبی خیلاپور

سپاهان و تراکتور در حالی به مصاف هم می روند که وضعیت دو تیم در جدول مناسب نیست و قطعا دو تیم به دنبال کسب امتیاز از این مسابقه هستند.

صاحب‌خبر -

تیم های سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

لیگ برتر فوتبال ایران
تراکتور - سپاهان
پنج شنبه 5 آذر 1399
ورزشگاه یادگار امام - تبریز

پیش بازی و وضعیت دو تیم

تراکتور می داند که برای بالا رفتن در جدول در این مسابقه به پیروزی نیاز دارد. در واقع خبر خوب برای تراکتوری ها این است که این تیم در دو فصل اخیر در هر دو بازی خانگی خود مقابل سپاهان پیروز شده و به بهترین نحو از امتیاز میزبانی بهره برده است. البته در 12 مسابقه اخیر دو تیم در یادگار امام، تراکتور 4 برد، 4 شکست و 4 تساوی در کارنامه خود ثبت کرده است. تراکتور در 2 هفته ابتدایی، 2 تساوی کسب کرده و جایگاه زیزدهم لیگ را به خود اختصاص داده است. علیرضا منصوریان می داند برای حضور در رتبه های بالا، به امتیازات این مسابقه حساس نیاز دارد.

سپاهان در سال های اخیر نتوانسته در تبریز نتایج خوبی کسب کند. در واقع آخرین پیروزی سپاهان در تبریز به سال 95 و با هدایت عبدالله ویسی برمی گردد. سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می رود که در 24 مسابقه خود برابر تراکتور، 11 برد، 6 تساوی و 7 شکست کسب کرده است. جالب اینجاست که مسابقات دو تیم اکثرا پر گل بوده و انتظار می رود دیدار فردا نیز به همین شکل باشد. سپاهان از 2 هفته ابتدایی، 1 برد و 1 شکست کسب کرده و با 3 امتیاز در حال حاضر جایگاه نهم لیگ را به خود اختصاص داده است.

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی

محرومان دو تیم

تراکتور و سپاهان محرومی برای این مسابقه ندارند.

 

همچنین بخوانید:

علیرضا منصوریان: سیدعلی 2 امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد!

علیرضا مرزبان: محرم نویدکیا خارج از ایران بازی کرده و فوتبال آلمان و اروپا را می‌ شناسد

سپاهان - تراکتور؛ 9 دیدار اخیر دو تیم حداقل 2 گل داشته است

 

نظر شما