به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تدابیر انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به الزام رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط حاد بیماری کرونا و محدودیت های اعلام شده، استمرار خدمت رسانی مطلوب به مردم در حوزه ICT در دستور کارقرار گرفته و به منظور نظارت دقیق، تیمی متشکل از کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به بازدید و نظارت بر موضوعات مختلف از جمله استمرار خدمت رسانی مطلوب، عدم ازدحام مراجعین، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از سیستم نوبت دهی در دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ارتباطی در استان می پردازند.
پاکدل افزود: ضمن انجام تست کیفیت پوشش شبکه و سرعت اینترنت در بازدید های مناطق شهری و روستایی، تاکنون از بیش از۳۰ دفتر، مرکز و یا نمایندگی بازدید و نظارت به عمل آمده است که اکثراً با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نهایت توجه به رعایت موارد فوق به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعان، در حال خدمت رسانی به مردم هستند و موارد جزئی مشاهده شده نیز تذکر داده و رفع شد.
وی با اشاره به ابلاغ طرح نوبت دهی اینترنتی بر اساس مصوبات کارگروه دفاتر پیشخوان به منظور کمک به رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ازدحام دفاتر، اظهار کرد: در حال حاضر طرح نوبت دهی اینترنتی در مراحل تست برای نهایی شدن و اجرای کامل در دفاتر پیشخوان استان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: برای تست کیفیت اینترنت و مقایسه وضعیت سرویس دهی اپراتورها با یکدیگر، سامانه نت سنج پلاس به آدرس netsanjplus.ir دردسترس می باشد ضمن اینکه کاربران در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از سرویس های ارتباطی و خدمات پستی، میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا صندوق پستی 195-16315 یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایتهای خود را ثبت کنند.
∎
پاکدل افزود: ضمن انجام تست کیفیت پوشش شبکه و سرعت اینترنت در بازدید های مناطق شهری و روستایی، تاکنون از بیش از۳۰ دفتر، مرکز و یا نمایندگی بازدید و نظارت به عمل آمده است که اکثراً با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و نهایت توجه به رعایت موارد فوق به منظور حفظ سلامت کارکنان و مراجعان، در حال خدمت رسانی به مردم هستند و موارد جزئی مشاهده شده نیز تذکر داده و رفع شد.
وی با اشاره به ابلاغ طرح نوبت دهی اینترنتی بر اساس مصوبات کارگروه دفاتر پیشخوان به منظور کمک به رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از ازدحام دفاتر، اظهار کرد: در حال حاضر طرح نوبت دهی اینترنتی در مراحل تست برای نهایی شدن و اجرای کامل در دفاتر پیشخوان استان است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: برای تست کیفیت اینترنت و مقایسه وضعیت سرویس دهی اپراتورها با یکدیگر، سامانه نت سنج پلاس به آدرس netsanjplus.ir دردسترس می باشد ضمن اینکه کاربران در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از سرویس های ارتباطی و خدمات پستی، میتوانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا صندوق پستی 195-16315 یا تلفن گویای ۱۹۵ شکایتهای خود را ثبت کنند.
نظر شما