شناسهٔ خبر: 44148324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مجمع ملی جوانان کشور به صورت مجازی برگزار می شود

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مجمع ملی جوانان کشور ۲۶ آذرماه امسال به صورت مجازی در مشهد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بعد از چند بار تغییر زمان برگزاری مجمع ملی جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن مقرر شد این نشست به صورت مجازی و با حضور ۱۰ نفر از مسئولان کشوری در مشهد برگزار شود.

او افزود: در این نشست مجازی، مجامع استانی جوانان که متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان هر استان هستند به شکل مجازی و در قالب وبینار در انتخابات هیات رییسه مجمع ملی جوانان حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: از مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ۲ نامزد در انتخابات مجمع ملی برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی مجمع ملی حضور خواهند داشت.

حاجی آبادی بیان کرد: تا تاریخ ۲۶ آذر ممکن است تغییراتی در نحوه برگزاری مجمع ملی و یا تعداد حاضران در این نشست ایجاد شود که این تغییرات تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع و همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور خواهد بود.
انتهای پیام// ف.غ

نظر شما