بهگزارش سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی گفت: در دو سال گذشته گروه سایپا با تکیه بر ظرفیتهای موجود در داخل و شناسایی توان شرکتها و مجموعههای دانشبنیان داخلی توانسته است ضمن ارتقاء کیفیت و معرفی محصولات جدید، رونق تولید را رقم بزند.
وی با اشاره به شکست پروژه تحریم صنعت خودرو ایران ادامه داد: با تکیه بر توان موجود در کشور و بینیاز از شرکای بدعهد خارجی، دشمن را در دستیابی به اهداف تحریم ناکام گذاشته و محصولات جدیدی را برپایه مگاپلت فرم ملی سایپا (SP۱۰۰) به بازار عرضه کردیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: گام مهم دیگر توقف تولید پراید و حذف این محصول پرتیراژ از سبد محصولات سایپا بود که با توجه به ظرفیت ۵۰ درصدی آن از کل ظرفیت تولید سایپا، یک خلأ بسیار بزرگ محسوب میشد، اما توانستیم با برنامهریزی دقیق و همکاری قطعهسازان این خلأ جدی را پر کرده و در سال جهش تولید، به ارتقاء کیفیت هم توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه راهبرد سایپا توسعه همکاری با صنایع دفاعی و شرکتهای دانشبنیان در حوزه داخلیسازی قطعات است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ قطعه از محصولات خود را با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه پاسداران و نیروی هوایی ارتش در دست ساخت و بومیسازی داریم و پیشتر نیز بخش زیادی از قطعات مورد نیاز را با کمک شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای ایرانی داخلیسازی کردهایم.
سلیمانی جهش تولید با ادامه استفاده از ظرفیتهای موجود و همگام با جهش تکنولوژی را هدف امسال سایپا عنوان کرد و گفت: توسعه همکاری با همه قطعهسازان داخلی بهویژه نیروهای مسلح و شرکتهای دانش بنیان را با قدرت پیش میبریم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: برنامههای جدیدی در زمینه ساخت قطعات بسیار پیشرفته خودرویی با توان داخلی را بهاجرا درآوردهایم که جزییات آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.
∎
وی با اشاره به شکست پروژه تحریم صنعت خودرو ایران ادامه داد: با تکیه بر توان موجود در کشور و بینیاز از شرکای بدعهد خارجی، دشمن را در دستیابی به اهداف تحریم ناکام گذاشته و محصولات جدیدی را برپایه مگاپلت فرم ملی سایپا (SP۱۰۰) به بازار عرضه کردیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: گام مهم دیگر توقف تولید پراید و حذف این محصول پرتیراژ از سبد محصولات سایپا بود که با توجه به ظرفیت ۵۰ درصدی آن از کل ظرفیت تولید سایپا، یک خلأ بسیار بزرگ محسوب میشد، اما توانستیم با برنامهریزی دقیق و همکاری قطعهسازان این خلأ جدی را پر کرده و در سال جهش تولید، به ارتقاء کیفیت هم توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه راهبرد سایپا توسعه همکاری با صنایع دفاعی و شرکتهای دانشبنیان در حوزه داخلیسازی قطعات است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ قطعه از محصولات خود را با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه پاسداران و نیروی هوایی ارتش در دست ساخت و بومیسازی داریم و پیشتر نیز بخش زیادی از قطعات مورد نیاز را با کمک شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای ایرانی داخلیسازی کردهایم.
سلیمانی جهش تولید با ادامه استفاده از ظرفیتهای موجود و همگام با جهش تکنولوژی را هدف امسال سایپا عنوان کرد و گفت: توسعه همکاری با همه قطعهسازان داخلی بهویژه نیروهای مسلح و شرکتهای دانش بنیان را با قدرت پیش میبریم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پایان گفت: برنامههای جدیدی در زمینه ساخت قطعات بسیار پیشرفته خودرویی با توان داخلی را بهاجرا درآوردهایم که جزییات آن را در آینده اعلام خواهیم کرد.
نظر شما