شناسهٔ خبر: 44142387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری همچنان در اوج شیوع ویروس کرونا قرار دارد

با اعمال محدودیت های کرونایی، روند افزایشی شیوع کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به ثبات نسبی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود اینکه این استان همچنان در اوج شیوع ویروس کرونا قرار دارد اما روند افزایشی شیوع در یک ثبات نسبی قرار دارد.

او افزود: این ثبات نسبی چنانچه با مشارکت مردم در اجرای صحیح مصوبات و محدودیت‌های دو هفته‌ای همراه شود می‌تواند ما را به مهار روند افزایشی و شکست شیب صعودی ویروس کرونا در استان امیدوار کند.

بیشتر بخوانید

شیرانی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری همچنان در اوج شیوع ویروس کرونا قرار دارد، گفت: با این وجود درصد مرگ و میر در استان کمتر از کشور است به طوری که در استان تنها سه درصد مبتلایان جان خود را از دست می‌دهند که این رقم در میانگین کشوری شش درصد است.

او اضافه کرد: همچنین بیش از ۸۰ درصد مبتلایان در استان بهبود یافته اند که نسبت به میانگین کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد.

شیرانی ادامه داد: امید است با همراهی خوب مردم در اجرای محدودیت‌ها در ابتدا تعداد بیماران سرپایی کاهش یابد و سپس دو هفته پس از آن تعداد بیماران بستری و به فاصله یک هفته پس از آن تعداد مرگ‌ و میر ناشی از کرونا کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ن

نظر شما